pondělí 17. června 2013

oblaka (trochu rychle)

Hezké ráno, pohled z okna,    ... kde je FOŤÁK!!!
Slunce si klidně leze nad obzor, vítr drze fouká.
Dejte mi tlačítko REPEAT nebo alespoň STOP !
Vteřino stůj!          ... nepostojí potvora.
Takže zase jen jedna momentka.

  ... bohužel/bohudík čas a život prý nemají zpětý chod.
Neměl jsem si radši sednout a kochat se? Fotit jen očima? 
Hezká představa, že jo.
Škoda, že tahle sci-fi technologie nemá dostatečně zvládnuto sdílení.
Netrvalo by mi to tak dlouho jako tohle publikování :-).

4 komentáře:

  1. To je krása! A jaký jsi to poeta:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tě naprosto chápu - to se mi děje, když maj děti koncert, rozlučku, přivítání - cokoli, co se snažím zachytit natrvalo na fotku. Blbé je, že z toho samotného dění nic nemám a musím říct, že mě to mrzí. Atmosféru si nestihneš dostatečně prožít a pak už ani ta fotka není taková pěkně vzpomínková:)

    Tvé mráčky se ale mně líbí, ačkoli nevím, jaké asi byly předtím, než si ten foťák našel :)
    Jaktík

    OdpovědětVymazat
  3. K prvnímu odstavci:
    Přesně to jsem si uvědomil při jedněch narozkách. Mrňousek sfouknul svíčky a okolo měl místo lesku očí lesk objektivů. Nefotil jsem, usmíval jsem se.
    Paměť mi ale (asi moudře) zachovala spíš absurdnost toho okamžiku.
    K druhému:
    Není důležité co předcházelo. Paměť mi zachovala, že jednou ráno bylo moc hezky. Jestli se ti to líbí, tak je dobře, že jsem ho publikoval :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká fotka. taky ráda pozoruju plující oblaka. Každou vteřinu jiné..jako život...

    OdpovědětVymazat